کارشناس رسمی دادگستری ، مهاجرت و اخذ ویزا

کارشناسی املاک جهت اثبات تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت ، دریافت اقامت ، اخذ ویزا ، ادامه تحصیل …

*ارزیابی املاک و گواهی تمکن مالی جهت مهاجرت ، اخذ اقامت و ارائه مستندات رسمی در روش کارآفرینی ، سرمایه گذاری و سایر موارد برای ارائه به سفارت جهت مهاجرت به کانادا ، دریافت اقامت و مهاجرت به استرالیا و یا مهاجرت به آمریکا … همراه با کلیه تاییدیه ها و همراه با لایسنس معتبر با تایید وزارت امور خارجه و دادگستری (ترجمه به زبان انگلیسی) .
*ارزیابی و کارشناسی زمین ، ساختمان ، آپارتمان و سایر املاک و دارائیهای متقاضیان دریافت ویزا ، اقامت تحصیلی و یا مهاجرت به کلیه کشورها و ارایه گواهی تمکن مالی قبول شدگان قرعه کشی لاتاری و مهاجرت به آمریکا .

کارشناس رسمی دادگستری

تنظیم گزارش توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و کارشناس رسمی  رشته ماشین آلات جهت درخواستهای ارزیابی کارخانه ها(ارائه گزارش به زبان انگلیسی و تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه برای ارایه به سفارت کشورهای کانادا ، استرالیا ،انگلیس ،آمریکا

لینک ثبت آنلاین درخواست کارشناسی

———————————————————————

کارشناس رسمی دادگستری

اثبات تمکن مالی : مهاجرت و دریافت اقامت کشورهای  کانادا ، استرالیا ، آمریکا … دارای روشهای متنوع و گوناگونی است که با توجه به شرایط هر یک از متقاضیان متفاوت میباشد . ممکن است برای یک متقاضی روش سریع و ایده آل روش کارآفرینی باشد ولی برای متقاضی دیگر روش سرمایه گذاری و برای دیگری روش گسترش تجارت و یا از طریق مهارت و تخصص . یکی از مهمترین وجوه موفقیت در اخذ اقامت کشورهایی نظیر کانادا ، استرالیا ، آمریکا … اثبات تمکن مالی متقاضی ویا خانواده ایشان میباشد که این امر از طریق کارشناسی و برآورد اموال و املاک متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان محترم در این مجموعه صورت می پذیرد.

علاوه بر ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری و گواهی تمکن مالی باید سایر مدارک مورد نیاز که در هر دوره توسط اداره مهاجرت کشور مورد نظر اعلام میشود تهیه و همراه با گواهی تمکن مالی ارایه شود .

زمان ارزیابی ملک در این دفتر حدودا” ظرف مدت دو روز کاری میباشد

در این دفتر کارشناسی هیچگونه هزینه ای مازاد بر تعرفه  تحت عناوین مختلف از متقاضی کارشناسی دریافت نخواهد گردید


کارشناس رسمی دادگستری و اثبات تمکن مالی

کارشناسی و ارزش گذاری زمین ، ساختمان ، آپارتمان ، املاک تجاری و سرقفلی ، سوله و کارخانه ، … برای دریافت تسهیلات و اعتبار و کارشناسی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و ثبتی و کارشناس رسمی  رشته ماشین آلات جهت درخواستهای ارزیابی کارخانه ها ، کارشناسی جهت امور مرتبط با حسابداری و حسابرسی .

تعیین قیمت عادلانه روز املاک به منظور دریافت وام ، بررسی تمکن مالی ، تضمین وثیقه نزد شرکت های دولتی و خصوصی .

* تنظیم گزارش کارشناسی و ارایه گواهی توانایی مالی به سفارت برای متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور و متقاضیان مهاجرت از روش سرمایه گذاری ، کارآفرینی …

* کارشناسی رسمی جهت اعتبارات اسنادی و گشایش LC ،برای ارایه به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ( بانکها ، وزارت خانه ها ،شرکت های دولتی و خصوصی ،نهادها …) توسط کارشناس رسمی دادگستری

* نقشه برداری UTM و تعیین دقیق ابعاد و حدود ثبتی جهت صدور اسناد مالکیت ،رفع اختلافات با املاک همجوار ، نقشه برداری وضعیت موجود  ، نقشه برداری توپوگرافی با تایید کارشناس رسمی دادگستری . نقشه برداری با تایید کارشناس رسمی دادگستری برای ارایه شهرداری ، اداره ثبت ، …

* ارزش گذاری روز املاک واقع در طرح شهرداری و سایر ارگانهای دولتی به منظور دریافت خسارت قانونی و معادل نقدی بهای ملک ،تهاتر و احقاق حق توسط کارشناس رسمی دادگستری .

* تامین دلیل کارشناسی و ارایه گزارش در خصوص مشاهدات عینی و صورت برداری وضع موجود .

* ارزش گذاری اموال منقول ، خودرو  ، ابزارآلات و  …. توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت مربوطه .

* اعلام نظر کارشناسی و  بررسی در خصوص استحکام یا تخریب بنا  و دعاوی کمیسیون ماده ۱۰۰ صد شهرداری ها.

Call Now Button